Äventyret kan börja!

Hej vänner!

Jag har haft en jätte händelserik vecka och jag önskar att jag kunnat lägga in en bildbomb på alla fantastiska platser jag besökt. Men tyvärr är mitt internet det segaste i världen just nu. Ni får en bild på mig från Ollantaytambo, en ruinstad, två timmar ifrån Cusco. Med fantastiska ruiner som mer eller mindre knappt restruerats. Underbar utsikt från toppen och även en dag med grymt väder. 



Nu ska jag snart sova för imorgon börjar äventyret som ska ta mig till Machu Picchu. (eller Machu Packhu som min pappa säger ;)) Upp med tuppen för att möta upp gruppen vid 6.30. Jag är grymt taggad. Jag kommer att vara borta i fyra dagar och återvänder hem tisdag kväll. Be för att vädret är med oss.

Hoppas ni sover gott där hemma
Puss och kram

Kommentarer
Postat av: Kristina

Hoppas att det blir toppen! Ta det försiktigt!

2011-04-02 @ 12:32:46
Postat av: malin

supervacker! take care <3

2011-04-04 @ 18:28:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0