Fyra dagar jag alltid kommer minnas!



I made it! Efter fyra dagars hiking över berg och genom dalar är jag nu hemkommen. Ett äventyr jag aldrig kommer glömma. Ett äventyr som inte går att beskrivas, utan måste upplevas. Ett äventyr där jag svettats och svurit över de mördande tiotaltimmars uppförsbackarna - ett äventyr där jag kämpat och tagit mig fan på att jag skulle klara att komma fram till varje campsite - ett äventyr där jag lyckats och varit stolt över att jag klarat detta i stekande sol och skyfall med ett leende på läpparna till varje pris.

En fin sammanfattning kommer till helgen. Nu är jag helt slut och ska ta mig in till city för en välförtjänt massage.

Kommentarer
Postat av: malin

har jag sagt att du är näst? puuuuuuuuuusss!

duktig du är!

2011-04-07 @ 20:47:48
Postat av: Mamma

Välkommen tillbaka, helt underbart att du har haft det bra! Har packat väskan för Aruba i morgon, inte så långt från dig, så då känns du "lite närmre". Hoppas att du ska få en bra start på ditt nya jobb och att jag får se en hel del bilder när jag kommer tillbaka. Kram på dig och TAKE CARE! Kram Mamma LoveU!!!!!!!!!

2011-04-07 @ 22:17:49
Postat av: Anonym

Välkommen tillbaka, helt underbart att du har haft det bra! Har packat väskan för Aruba i morgon, inte så långt från dig, så då känns du "lite närmre". Hoppas att du ska få en bra start på ditt nya jobb och att jag får se en hel del bilder när jag kommer tillbaka. Kram på dig och TAKE CARE! Kram Mamma LoveU!!!!!!!!!

2011-04-07 @ 22:19:52
Postat av: anna duvåker

Hej!Johanna

Har hoppat in och läst dina rader så fort jag har haft tillfälle mellan alla flygningar. Så roligt att du trivs och vilka minnen att skriva i dina memoarer!!

Tänk vad det finns att upptäcka runt hörnet och så underbart att veta att det är bara att göra det. Inget behöver stoppa dig!!



Ta hand om dig och vi sänder en stor kram från hela familjen.....



Anna & CO

2011-04-14 @ 22:29:42
Postat av: Wilhelmmiriam

Wonderful and informative web site. I will recomend this site... Excelent work

2011-08-29 @ 17:35:06
URL: http://wilhelmmiriam.blogbloc.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0