Vilken chans!

Imorgon har jag fått chansen att fälja med Plan International Peru till ett av deras projekt utanför Cusco, för att se hur organisationen arbetar i fält med barns rättigheter. Ska bli jättespännande och jag ser fram emot det mycket! Nu denna vecka så har jag påbörjat min volontärperiod. Jag trivs, även fast det är tufft med språket. Men jag lär ju komma in i det såsmorningom. Nu planerar jag för fullt för temaveckorna med barns rättigheter. Det är svårt på ett annat språk, men för varje minut som går så inser jag att det är det här jag vill syssla med som arbete i framtiden. This is me. All in.


Kommentarer
Postat av: Mamma

Hej älskling! Gu så spännande, va kul!Nu får du ju verkligen se det "på riktigt", hur Plan fungerar på plats osv. Jätte fina bilder oxå från din Inka vandring!Det måste ha varit hur häftigt som helst!!!!Dit vill jag åka någon gång, hade gärna varit med på ett litet hörn.Lycka till med arbetet förstår att det är en utmaning, men för varje dag lär du dig bara mer och mer! Good work! Love U!

De varmaste kramar från mamma, som saknar dig!

2011-04-13 @ 11:58:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0