avbrott

Packningen går framåt. Nu är det bara till att sålla ut till hälften. Men jag har pausat ett tag och tänkte ta det efter helgen. Istället har jag ägnat mig åt saker jag tycker om, min familj, mina vänner och egentid.

Igår jobbade jag min sista dag på mitt fina Ica. Det var tråkigt att behöva packa ihop mina saker i mitt skåp, riva bort min namnskylt och lämna skåpet till någon annan. Alla fantastiska människor på mitt jobb har gjort så stort intryck på mig sedan jag började. Och jag tackar innerligt för allt. Men nu är det dags för nästa kapitel i mitt liv.

Min gårdagskväll spenderades i stan med mina kära vänner Erika och Therese. Like old times. Vi var på Undici och roade oss. Kvällen blev lagom lång och det var en mysig kväll tillsammans med mina kära tjejer.
Jag fick en underbar present från Therese i försenad 19 års present samt go-away-gift. En öppningsbar silvermedaljong med foton av oss i. Världsfint. Bästa Therese!



Jag, Therese och Erika
bild från Thereses studentskiva 2010

Ikväll ska jag fira min vän Isabells 19 åriga födelsedag. Det ska bli supermysigt.

Puss på er alla


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0