Brev från Sverige!



Det här är något jag uppskattar extremt mycket! Jag hoppade av lycka när jag såg detta stå på mitt nattduksbord i måndags. Så himla fint. Och jag hade ett stort smile på läpparna när jag läste brevet. Jag rös verkligen. Jag uppskattar det tusen gånger om! Tack Sanne, superfint! (ett svar är givet och redan på väg)

Fick frågan om Videoblogg. Jag har försökt att ladda upp på youtube men mitt internet och jag är inte så bra vänner tyvärr så detta skulle ta ca fem timmar på en video på tre minuter. Tjoho! Men det kommer säkert dyka upp någon någongång. Sånt är ju kul och personligt som sagt. Så håll utkik!

Nu är det dags för skola! Och ieftermiddag är jag bjuden på lunch hos min lärarinna. Vi ska laga ngt typiskt peruanskt och sedan ska vi äta min favvo efterätt: Oreo Madness. Mums på den! Ikväll ska jag testa på yogan också! Hoppas kunna hänga med i dom svängarna.. jag är ju inte direkt vig.

Kram på er alla

Kommentarer
Postat av: Sanne

va roligt att du uppskattade brevet :) Väntar på svar :)

2011-03-25 @ 17:37:21
URL: http://sannedinesen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0