Mycket på G!

Hej alla fina!
Tack för all omtanke och stöd kring min förlust. Era ord får mig att orka óch även vilja stanna kvar här. Tack för att ni alla vänner och familj finns där, all the time! PUSS PÅ ER! I miss you all!

Klockan är nu strax efter 15.00 här och jag har precis ätit lite lunch (samt ett paket oreo coockies..). Om ca 45 minuter ska jag möta upp min lärare Yéssica för att bege oss upp i bergen för att besöka min volontärplats som jag börjar jobba på i början på April. Det ska bli superspännande och jag ser verkligen fram emot det! Uppdatering om besöket kommer givetvis! 

Imorgon, torsdag och fredag samt i helgen har jag en massa intressanta planer som jag lovar att skriva om, så håll utkik! Jag ser fram emot det mycket! Jag tänkte också lägga upp lite fler bilder! Svara på era frågor SAMT berätta historien om Internetet. Mycket spännande hörruni!

FÖRESTEN! Kan någon svara mig på denna fråga: BB - förlovning ? vilka ? seriöst ? va ? HAHA! Och sen undrar jag också om Varning för barn och 101 sätt att åka ur en Gameshow är bra? Haha. Jag har försökt ansluta mig till tv3play men internet är inte direkt snabbt.... TELL ME EVERYTHING!

Kommentarer
Postat av: malin

Rodney och Sanna haha ;)

2011-03-15 @ 23:12:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0