I <3 Secret Valley

Jag är nu hemkommen efter en fantastisk helg i Pisaq, Secret Valley. Tillsammans med Ricardo & Lucy samt släktingar till dem campade vi omslutandes av det vackraste landskap jag någonsin skådat. Vi har grillat och ätit fantastiskt god mat (smakade guineapig för första gången och jag måste erkänna att det faktiskt var gott), vi har skrattat och pratat, druckit vin och spelat kort, besökt marknaden, sett ett underbart landskap med egna ögon.. ja, här kommer en bildbomb!























´

Här är Ricardo & Lucy - mina värdföräldrar



Ikväll efter att jag kom hem har jag mottagit en dålig nyhet. Jag mår sämst. Just nu har jag inga krafter kvar att skriva någonting, lovar att uppdatera när jag orkar. Men så ni vet helgen i Secret Valley var verkligen underbar!!! Puss på er alla fina läsare.

Kommentarer
Postat av: Kristina

Härligt att höra att du har det så bra!

Men vad har hänt darl? :(

<3

2011-03-14 @ 21:38:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0