vill ha!

Just nu saknar jag nyponsoppa och min finaste mamma som alltid på bästa sätt kurerar mig när jag är sjuk.
Jag är fortfarande riktigt dålig och vi kan nu utesluta att jag är bakis. Pratade med familjen och de antog att det antigen är isen som ligger bakom detta eller spriten som var i drinkarna - dålig kvalité.
Usch, jag avskyr känslan av att man mår dåligt.

Jag tar nu tillfället i akt när jag bara kan ligga i sängen och börjar med min universitetsanmälan. Jag är riktigt pepp och jag har hittat flera utbildningar som jag kan tänkar läsa, de flesta inriktar sig på internationellt arbete och utredning. Jag vill verkligen börja studera nu till hösten. Håll tummarna för mig att jag kommer in!




Kommentarer
Postat av: Mamma

Men ojdå lilla vän! det är tur att du har din gulliga värdmamma på plats! Vi var på Jannes 50 årsfest igår, jätte trevligt och ALLA hälsar till dig och tycker att du år så MODIG som gett dig iväg ensam så långt borta. Krya på dig! Kramis mamma

2011-03-19 @ 11:13:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0