fin konversation

 
Konversation idag med en av femåringarna

Enzo: Vilket år är du född?
Jag: 1991
Enzo: Nej, vilket år!! Hallå på 2000-talet!
Jag: Haha. Vännen, jag föddes innan 2000-talet.
Enzo tittar på mig förvånat och säger: Är du den första människan på jorden?

Sööt Enzo. Ja, mina kids får mig allt att må bra! Och gud så jag kommer sakna dom!

Såhär en vecka efter händelsen mår jag bra. För varje dag som går tänker jag på händelsen mindre och mindre. Det är väldigt befriande. Igår var det dock en vecka sedan och jag mådde väldigt dåligt men idag mår jag desto bättre. Dock vill jag, för varje dag som går, åka hem. Inte pågrund av det som hänt utan pga. den extrema saknad jag känner just nu! Idag är det exakt två veckor kvar! Snart kommer jag till er Svealand!

puss


Kommentarer
Postat av: malin

Jag ska skärpa mig haha!

Gud vad söt unge!! :)

Puss på dig fina

2011-05-12 @ 15:37:48
Postat av: Mamma

Om 14 dagar är du hemma igen, med alla dina minnen och upplevelser!!Vi längtar oxå! Besos till dig och alla dina gull ungar!

Kramis mamma

2011-05-12 @ 22:41:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0